אני עוקבת אחרי פורומים שונים של סטרטאפים ומגלה כל פעם מחדש כמה מושגים נזרקים שם לחלל האוויר, מושגים שכולם קיימים, כולם נדרשים – אבל רק הבנה מעמיקה בכל מושג ומושג תביא ליזמים את היכולת לעמוד איתן מול משקיעים.

POC, MVP – מושגים מאחוריהם עולם ומלואו והכי מצחיק, להרבה מהם משמעויות רבות. בפעם הראשונה ששמעתי את המושג POC – עבורי דובר באיש קשר – Point of Contact.

MVP היה עבורי שחקן מצטיין, ובעיקר – "תואר כבוד" של מייקרוסופט…

אז כן, כשפונים למשקיעים יש משמעות רבה למושגים האלה ולעוד מספר מושגים – אבל מה שחשוב באמת זה לדעת מה עומד מאחורי האותיות והמילים שעפות בחלל ובעיקר – איך להציג את התכנים האלו בפני אנשים שצריכים להחליט תוך זמן קצר ביותר אם לשים את כספם במיזם או לעבור למיזם הבא.

לקריאה נוספת: מאמר קצר שכתבתי בלינקדאין.

 

סרטון וידיאו עם כמה טיפים: