משקף סתמי לשקף מעניין

“מצגת טובה צריכה לכלול תמונות”. נכון לגמרי.

אבל זה לא אומר שכל שקף צריך להכיל תמונה, לא סתם תמונה ובוודאי לא סתם תמונה “זרוקה” על השקף, רק כי צריך.

ראשית – כשמתכננים מצגת, צריך לדעת מה כל שקף צריך לשדר.

אז, ורק אז אפשר לגשת לחפש תמונות.

כמה כללים בסיסיים:

  1. כל התמונות במצגת צריכות להיות מאותו הסוג. למה הכוונה? אם בוחרים תמונות ריאליסטיות – להישאר עם הסגנון הזה. עם הולכים על “דמויות גפרורים” – ללכת על אותו הסגנון.
    מרבית האתרים מאפשרים כיום לחפש לפי סגנונות, אפילו לפי יוצרים. אני מאוד אוהבת להשתמש בסדרה של תמונות, מאותו אומן, כשזה מתאפשר.
  2. לתמונות יש מטרה: להמחיש רעיון מופשט, להבהיר תהליך ליצור אפקט דרמטי / קומי או לחבר את הקהל רגשית.
  3. זכויות יוצרים!!! – לבחון היטב איך ובאיזה פלטפורמה ניתן להשתמש בתמונה. גם תמונות חינמיות מגיעות עם זכויות יוצרים. צריך לבדוק היטב אם ניתן להשתמש בהן ברשת.

 

טכניקות לשימוש בתמונות

אחרי שבחרנו את התמונה המתאימה, חבל להשאיר אותה סתם “זרוקה” בשקף. בעזרת כמה טכניקות פשוטות, אפשר להפוך כל שקף רגיל לשקף מעניין.

הנה מספר טכניקות שיעזור לך להשיג את המטרה:

 

קטגוריות: |תגיות:|תגובות 0

על כותב המאמר:

ג'וד ברק – מומחית פרזנטציות, מצגות ודוחות עסקיים מקימה והבעלים של חברת ExcelLeader" – הנתונים מתייצבים מאחוריך", מומחית אקסל ועוסקת בבניית יישומים ובניית מצגות. ג'וד היא מהמובילות בארץ באיסוף, ניתוח והצגת נתונים ליזמים, חברות, עמותות ועסקים. מתמחה בבניית מצגות חכמות המיועדות לגיוס משקיעים, כמו גם תכנות קובצי ויישומי אקסל עבור עובדים ומנהלים. אחד התחומים החביבים עליה – הדרכה בהתאמה אישית, לשליטה מתקדמת באקסל, ובפאוור-פוינט.